20111015

Todays Hair style - Sillebensfletning

I dag har jeg sat mit hår med min yndlingsfletning - sillebensfletning. 
Det går ud på at man fletter med 2, men har 4 totter. 
Man deler først sit hår i to lige store dele.
Så tager man en lille tot af hver af de store fra ydersiden og fletter dem hen over de store totter. 
Det er lidt svært at forklare så klik HER hvis du vil se en video:-)
Jeg har også valgt at lave to snoninger i hver side.


Normalt kan jeg godt lide det naturlige hårlook. Føntørrer det i den retning jeg gerne vil ha det til, og laver en snoning eller to. Nogengange bruger jeg også en hat eller en hue for at give det lidt ekstra.





2 kommentarer:

  1. It looks really pretty! You have very pretty eyes by the way! xoxoxoo

    SvarSlet
  2. Thanks:-) The braid is not so hard to make after you have done it once :-)

    SvarSlet